murgrabia czorsztyński murgrabia czorsztyński
397
BLOG

Specjalna kasta.

murgrabia czorsztyński murgrabia czorsztyński Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

Jakby ździebełko się wydają 
Wszystkie mi pięć pokoleń ludzkich -
Czyżbym się somy dzisiaj napił?

Obydwa światy nie są równe 
Nawet połowie mego ciała -
Czyżbym się somy dzisiaj napił?

Przewyższam niebo swą wielkością, 
Przewyższam ziemię tę ogromną -
Czyżbym się somy dzisiaj napił?

Stój, hola! Ot, tę ziemię całą 
Ja tam postawię albo tutaj -
Czyżbym się somy dzisiaj napił?

W jednym momencie ja tę ziemię 
Roztrzaskam całą, tam lub tutaj -
Czyżbym się somy dzisiaj napił?

Na niebie jedna ma połowa, 
A drugą włóczę tutaj w dole -
Czyżbym się somy dzisiaj napił?

Ja jestem wielki, ja największy,
Aż do obłoków sięgam głową -
Czyżbym się somy dzisiaj napił?

 

PS. W religii starożytnych Ariów sporządzanie świętego narkotyku - somy, zastrzeżone było dla członków specjalnej kasty kapłańskiej: braminów.

Każda opublikowana tu notka jest produktem kolekcjonerskim. Nie służy do czytania, ani też do zamieszczania w niej informacji bądź opinii. Uwaga: CACATOR CAVE MALUM!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo